jump to the top

2014. augusztus 17., vasárnap // 4:41

 Hi cukorborsók! 

Amint láthatjátok, újra itt vagyok! C:
Van pár dolog, amit elszeretnék nektek mondani.

1,  Ezentúl ritkábban lesz új bejegyzés. (kezdődik a suli, át kell nézni a dolgokat, etc)
2,  Elhatároztam, hogy itt a blogon végigkísérhetitek majd a fogyásom lépéseit. Ugyanis tudni illik rólam, hogy túlsúlyos vagyok.  (erről bővebben majd a bejegyzés végén olvashattok)
3, Újra él a barátság extrák kapcsolatom Zack-kel. Igen, tudom, hülyeség volt újra belekezdeni, de rá kellett döbbennem, hogy egyszerűen nem bírok nélküle élni. A nap huszonnégy órájában körülötte forognak a gondolataim.. (erről bővebben majd a bejegyzés végén olvashattok)
4, Hamarosan új design várható :33

Nagyjából ennyi lenne.

[Bővebben a kettes pontról]

Az egész olyan lesz, mint egy napló. Azt nem írom le, hány kg vagyok, csak a végén, hogy hány kg voltam. Minden erről szóló posztban leírom, hogy hány kilót fogytam, és hogy hogyan éltem meg az adott hetet. (hetente vagy kéthetente fogok erről írni nektek)

[Bővebben a hármas pontról]

Az egyik nap Zack-kel álmodtam.. Tök mindegy, mit. ☺ A lényeg az, hogy talán az az álom azt akarta megmutatni nekem, hogy ne adjam fel vele kapcsolatban. Lehet, hogy én leszek az a lány, aki megtudja változtatni.. Egyébként ez az egész lefogyásos dolog miatta van. Ha majd vékony leszek, tetszeni fogok neki..

A következő bejegyzés várható időpontja: ismeretlen. 

-------------