jump to the top

2014. augusztus 3., vasárnap // 9:19

EH.
Szép kis köszönés volt, mondhatom, de mivel ez az én blogom, úgy köszönök ahogy akarok cccc:
Szóóóóóóóval. Ugyebár ezen a helyen "betekintést nyerhettek az életembe", de mivel a kis sztorijaimban amiket itt majd megosztok veletek, senkit sem akarok megnevezni, kénytelen leszek álneveket használni. 

Hayley - 14 - : Ő az egyik legjobb barátnőm. Mindig számíthatok rá, sosincs olyan téma, amiben ne tudna nekem segíteni. Hayley apukája sajnos meghalt, mikor Hayley 10 éves volt. Nagyon csodálom őt, hiszen azok után, hogy mennyi szenvedésen kellett keresztül mennie, még mindig egy erős, független lány.

Emy - 15 - : Ő a másik legjobb barátnőm. (Egyébként a neve azért lett Emy, mert imádja Eminemet) Igazából hármunk közül [Hayley, Emy és én] ők ketten a "betonok". Pedig nekik sokkal nehezebb, mint nekem.. Emy nem is tudom hány éves volt, mikor elhagyta őt az anyukája.  Vicces, okos, és rendkívül gyönyörű, csakúgy, mint Hayley.

Ella - 14 - : A neve a Szörnyellából ered. Ella egy igazi pasifaló, aki össze akar esni, ha nem ő van a figyelem központjában. Feltűnési viszketegségben szenved. Annak ellenére, hogy még csak velem egy idős, a szája szerintem már több kukit látott, mint kanalat C: 

Zack - 15 - : Ahh. Zack az a fiú, aki ha rám pillant, görcsbe rándul a gyomrom. Rengeteg barátnője volt már, csak úgy özönlenek utána a csajok.. Volt egy időszak, amikor LB-ék voltunk, de annak hamar véget vetett, miszerint, senkivel sem szeretne olyan közeli kapcsolatot. Halálosan szerelmes vagyok belé, elég régóta.. Egyszer, még régebben, meg is mondtam neki, de akkor.. hogy is fogalmazzak. Enyhén szólva, kiakadt. Ezért hát azóta úgy tudja, hogy már nem szeretem. Jelenleg van köztünk egyfajta barátság extrákkal kapcsolat. Már nem sokáig, mivel.. mivel én teljesen belé vagyok esve, ő meg csak barátként kezel, és rossz belegondolni, hogy mi lesz ha talál egy lányt akivel majd komolyan gondolja. Szóval megfogom szakítani azt ami most köztünk van. 

Egyelőre ennyi, a lista bővülni fog.


-------------