jump to the top

2014. július 28., hétfő // 5:40

Hey C:



Elhatároztam hogy megosztok pár információt magamról. 
Pontokba szedtem, így könnyebb, mint egy kis történetbe megfogalmazni az egészet.. 

• Nincs sok barátom, a két kezemen össze tudom őket számolni c: De ezt nem tartom problémának, sőt. Inkább legyen kevés igaz barátom, mint hogy sok hamis..
• Eddig összesen kétszer voltam igazán szerelmes.

• Van egy öcsém.

• Nem tudnék élni zene nélkül. 

• Kiskoromban óriási Hannah Montana fan voltam, és még a mai napig szeretem Miley Cyrust. 

• Szeretek énekelni.

• 99%-ban angyal vagyok. De ó, az az 1%.. ☺ (forrás:Tumblr)

• Kedvenc idézetem: 1 cél, 1 vágy, 1 álom. Ha törik ha szakad, tuti valóra váltom! 

Nem nagyon szoktam magyar zenét hallgatni a Children of Distance-n kívül.

•  Ha nagy leszek idegenvezető, stewardess, vagy titkárnő akarok lenni valami angol cégnél.

• Az átlagom az iskolában 4,3. 

• Imádom az angol nyelvet.

• Miután megszereztem angolból a felsőfokú nyelvvizsgát, franciául és spanyolul is meg akarok tanulni.

• A koromhoz képest elég fejlett vagyok, bár néha rettentő gyerekes tudok lenni..

Directioner vagyok 2012 szeptembere óta.

• Középsuli után Angliába szeretnék költözni.

Szerintem Elizabeth Gillies az egyik legszebb nő a világon. 

• Eddig életemben összesen egyszer voltam részeg.

Egyelőre ennyi. A lista még bővülni fog! :3

-------------