jump to the top

2014. augusztus 4., hétfő // 5:09

Hát gyerekek.. sziasztok.
Reggel, olyan fél kilenc körül felébredtem. Esett az eső, dörgött az ég, meg minden kutyafüle, és nem tudtam aludni. Éppen mikor lecsendesedett a vihar és aranyosan álomba kezdtem merülni, bejön a szobámba az én drága szép apukám, és csak annyit mond, hogy kelj fel Kimberly, megyünk a szemészetre.
Durván kiment a fejemből, hogy mára van időpontunk a szemorvoshoz.. 
Na mindegy, a lényeg az, hogy ugye elmentünk a szemészetre, megvizsgálták a szemem, majd elküldtek valami optikába vagy hova, hogy válasszak magamnak keretet.  
Durva negyvenöt perc válogatás után kiszemeltem (értitek, kiszemeltem :D... rossz vicc volt) magamnak egy keretet. Visszük oda az eladóhoz, hogy megcsináljuk a papírokat, mire a nőci megszólal: nem túl öreges neked ez a keret? Választhatnánk egy másikat, mert ilyen szemüveget az idősek szoktak hordani. Hmm. Enyhén volt ciki a helyzet. 
Végül a nő mutatott egy "nekem való" szemüvegkeretet, ami tényleg jobban nézett ki, mint amit én választottam..  
Igazából ennyi lett volna, nem túl érdekes sztori. De ha tetszett kövess bloglovinon, írj a chatboxba, esetleg ha kérdésed van katt a "kérdezz" menü pontra
További szép napot nektek! 

-------------