jump to the top

2014. augusztus 6., szerda // 4:28

HELLO ☺
Boldog vagyok! C:
Rájöttem, hogy felesleges Zack után epekednem, mivel úgy sem érném el a célom vele kapcsolatban, ezért lemondtam róla.
Sosem hittem volna, hogy felejteni néha ilyen könnyű.
Természetesen fáj, és hiányzik hogy éjszakánként chateljünk.. De kezdek hozzászokni.
Tudom, hogy így sokkal jobb lesz :3
Hayley és Emy egyébként már rég meg mondták, hogy hagyjam őt a francba.. csak túlságosan is elvakított a szerelem :ccc 
Hú, erről eszembe jutott egy idézet. Hagyd abba az óceán átúszását azért, aki egy pocsolyába se lépne érted.
Mert ilyen volt az én helyzetem :P 
Na, mindegy, a lényeg, hogy sikerül "kiszeretnem" belőle. Igaz még nem teljesen, de alakul a dolog ☺

Ja, egyébként, nemsoká suli! Várjátok már? Én igazság szerint igen. :D
További jó napot nektek!
 

-------------